Against the evening sun

796th

Dear reader.
Hope you doing good anyway.



















Credit @ Bee Design "Sleeping Owls Gacha" on The Crossroad  (3th to 28th April)
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Bed-Pink RARE
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Clouds-Pink
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Owl - Green
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Owl - Pink
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Blackboard
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Clouds - Blue
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Bed- Blue RARE
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Owl - Blue
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Owl - Yellow
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha- chair
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha Table
.:Bee Designs:.Slepy owls gacha  Table acessories

Credit @ Chez Moi Furniture on Cosmopolitan
Passadena Couch Two-Seats (Adult) CHEZ MOI
Passadena Garden Bonfire CHEZ MOI
*Coming in PG and in Adult
*Color change by touch

Credit @ Chez Moi Furniture on Deco(c)rate
Wonder Tree (Adult) CHEZ MOI
*Coming in PG and in Adult   

Enjoy Secondlife.

コメント