April Love

1480th

Dear reader.  Hope you stay home and please keep safe even though it is very complicate!

Cosmopolitan {Round 23/8} is running to the 18th. my busy week has begun :)
Shopping catalog : https://cosmopolitansl.blogspot.com/2020/04/cosmopolitan-round-238-6th-18th-april.html

昨日緊急事態宣言が出され、私が住んでいる所はそれに該当する県なのですが
全く普段と変わりのない生活です。もともと引きこもりだったので(笑)
ただ仕事が接客業なので不特定多数と接するのが多いのは不安です。
医療関係者や、人々が生活に必要なものを買いに行く"先"のお店の店員は
危険な中仕事をしてるので、時給上げてもいいんじゃないかと思うのですが
なかなかそううまくはいかないのが現実ですよね。
ということで、 Cosmopolitan {Round 23/8} 始まってます。

















Credit @ GOOSE
GOOSE - Hanging garden bed ADULT @ Cosmopolitan {Round 23/8} 6th - 18th April
GOOSE - 90 hard corner @ GOOSE Main store
GOOSE - round @ GOOSE Main store

Credit @ Little branch
LB_DogwoodBush{Animated}Mesh

House : Trompe Loeil - Delaney A-Frame Cabin
Tree : Hayabusa Design Sakura Oshima M5-1 Mirai G
Tree : Hayabusa Design Elegant Tree M7-1 Hand Valentine G
Tree : Hayabusa Design Italian Cypress Tree M1-1 Mirai LPE G
Grass flower : Harmony Wild Dandelions - SHORT - square - AB - C/M @ Heart Garden
Grass flower : Harmony Tulips - Short - Blue - square - AB - C/M @ Heart Garden

Enjoy your time !
Thanks for coming to my blog.

コメント